>Etsiz çiğ köfte

>

Arkadaşlar ilk defa denedim ve biz lezzetini çok beğendik.

Sizlerle de paylaşmak istedim. Afiyet Olsun…

MALZEMELER
2 su bardağı köftelik bulgur
2 yemek kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı biber salçası
2 diş sarımsak
1 adet domates
1 adet kuru soğan
2 yemek kaşığı zeytinyağ
1 adet taze soğan, bir kaç sap maydanoz
1/2 limon suyu
1 yemek kaşığı pul biber
Arzuya göre tuz, kimyon, karabiber

YAPILIŞI : Bulguru bir kap içerisine döktüm üzerine soğanı ve domatesi rendeledim. Limon suyunu, salçayı ve baharatları ilave edip bulgur yumuşayana kadar 15 dakika kadar yoğurdum. Daha sonra ince kıyılmış taze soğan ve maydanozu ilave ederek bir süre daha yoğurdum. Şekil vererek marul yaprakları, maydanoz ve salatalık turşusu ile süslediğim servis tabağına sıraladım.

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Salatalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Etsiz çiğ köfte

  1. ORGUKNIT dedi ki:

    >Hmm bayılırım hem de etsiz daha da güzel.Ellerine sağlık.Sevgiler.

  2. Nesli dedi ki:

    >Afiyet olsun canım dene mutlaka diyorum.Dostçakal…

  3. hacer dedi ki:

    >Sevgili kankim harika görünüyorlar..tatlarıda şüphesiz süperdir…senden çok şey öğrendiğimi söylemeliyim.paylaşımların için sağol canım.Etsiz çiğ köfte ben de sık sık hazır alırım 🙂 senin kadar becerkli olmadığım için…

  4. Nesli dedi ki:

    >Dostlar ne için vardır herşeyi paylaşmak için burdayımher zaman yardıma hazırım

Bir Cevap Yazın

