>İşte meşhur kısır tarifim

>Arkadaşlarımın isteği üzerine beğenilen kısır tarifimi ekliyorum dostlar

2 bardak ince bulguru sıcak su ile ıslatıp kabarmaya bırakıyorum. Bulgur kabarınca içine 1 diş sarımsak rendesi, 1 ufak kuru soğan , 1 yemek kaşığı biber salçası, 1 yemek kaşığı domates salçası, 1 adet limon suyu, isteğe göre zeytinyağı, tuz, 1 çay kaşığı kekik, 1 çay kaşığı naze, 1 çay kaşığı karabiber, 1 çay kaşığı kimyon ekleyerek yoğuruyorum. Daha sonra ince kıyılmış taze soğan, maydanoz ve marul ekleyerek karıştırıyorum. Afiyet Olsun…

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Salatalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to >İşte meşhur kısır tarifim

  1. tatesal dedi ki:

    >Ellerine sağlık,çok severim kısırı ne güzel olur değil mi? Yanında turşu…Ohhh aldım bu tabağı haberin olsun…Byee

  2. tatesal dedi ki:

    >Canım ya b,irde şu yorum ayarlarından kelime doğrulamayo kaldırsan daha çok yorum alacaksın ama….

  3. hacer dedi ki:

    >enfes görünüyor ellerine sağlık kankim banada banada kısır :))

  4. Nesli dedi ki:

    >tatesal bende bayılırım canım yanında turşu ile kısıra… çok iyi bilmiyorum o yüzden sizlerden öğreneceğim çok şey var. Eklemek isteyip ekleyemediklerim doluu 😦 kaldırmaya çalışayım bakayım 😉

  5. Nesli dedi ki:

    >kankim hemen yolluyorum adres neydi senin :))))))

  6. hacer dedi ki:

    >:))) yolla valla kankim

  7. Aslı Gaye dedi ki:

    >ooo neslim naptın gece gece yutkuna yutkuna bi hal oldum rejimi falan bozasım geldikırıcam zincirlerimi…:)))) heheheeline sağlık güzel arkadaşım çok hoş olmuş blog bu arada ;)))

  8. Nesli dedi ki:

    >ahhh canım benimmmamman başlamışken bozma diyetisen ver kiloları ben yine yaparım oturur bi güzel yeriz hemde beraberce ;))sağol canım yapıyorum işte bişeyler elimden geldiğince

  9. ikokcu dedi ki:

    >İnanılmaz güzeldi.Hızımı alamayıp 3 tabak yedim.Ellerine sağlık canısı…

  10. Nesli dedi ki:

    >canımm kocacımmmm afiyet olsunnn

  11. >neslicim sayende kısır yapmayı da öğrendimhalbuki eşim çok severen kısa zamanda kısır yapıp ona sürpriz yapıcamellerine sağlık şekerimmmmsayende kocacım çok mutlu olacak

  12. Nesli dedi ki:

    >ne mutlu bana birilerini mutlu etmek güzelll

  13. Anonymous dedi ki:

    >neslim soğanı çiğden koyuyorsun değilmi sende? yani salça ile kavurmadan?

  14. Anonymous dedi ki:

    >adsız bendeniz oluyor :)) yani zeyno :))

Bir Cevap Yazın

