>Eskiyen kotlarınızı atmayın

>

Bir süredir dolapta bekleyen eski kotumu kızıma çanta olarak kullanılır hale getirdim arkadaşlar . . .
Önce paçalarını kestim daha sonra yanlarını birleştirdim. Bel kısmından kemerini çıkarıp çantaya sap yaptım ve bel kısmını kıvırarak içinden büzmek için bir ip geçirdim. (Eşofmanlarımızın belinde olur ya onlardan kullandım) son olarak da üzerini süslemek için bir kaç tane çiçek örüverdim ve bu hale geldi. Melis çok beğendi basit ama kullanışlı oldu.
Sizlere fikir vermesi açısından nette beğendiğim bir kaç kot çantanın da resimlerini paylaşmak istiyorum. Dostçakalın . . .
.
çok zevkli

buna bayıldım


üzeri işlenmiş


ve bu süper olmuş

yapanların eline, koluna, emeğine sağlık

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Eskiyen kotlarınızı atmayın

  1. tatesal dedi ki:

    >Bence senin çantan diğerlerinden çok çok güzel olmuş,ellerine sağlık….

  2. Nesli dedi ki:

    >sağol canım benim kafama göre yaptım bişeyler çok teşekkür ediyorum.

  3. hacer dedi ki:

    >gene kıskanmaya başladım benimde var kot çantam ama melisinki daha güzel süper olmuş meliscim güle güle kullansın :))

  4. Nesli dedi ki:

    >sağol hacer teyzesi muckkk

Bir Cevap Yazın

