>23 Nisan Pastası

>

Bugün Melis’ le 23 Nisan pastası yapmaya karar verdik
öncelikle pastamız kırmızı beyaz bayrağımızın renklerinde olmalıydı
evde bulunan pastabanımızı, sütümüzü ve meyvalarımızı çıkardık
hemen 2 bardak süte 2 yemek kaşığı un katarak
şeker eklemeden kremayı yaptım
ocağı kapatım 1 yemek kaşığı tereyağ ekleyerek çırptım
sonra soğumasını bekleyip 1 paket krem şantiyi ekleyip çırptım
Sonra pasta kekimizi ikiye ayırdık
ilk katını süt ile ıslatıp kremayı sürdük
Melis muz dilimlerini sıralamaya başladı
Muz sıralama işi bittikten sonra;
ikinci katı üzerine kapattık, süt ile ıslattık ve
kalan kremamız ile üzerini ve yanlarını kapladık
ortadan ikiye böldüğümüz çilekler ile üzerini süsledik
AFİYET OLSUNNNNN

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >23 Nisan Pastası

  1. hacer dedi ki:

    >:)) anne kız ne güzel pasta yapmışsınız ellerinize sağlık sevgiyle yapılan hersey cok güzel oluyor. melisi,melihi ve seni kocaman öpüyorum kankim :)) size imreniyorum inşalah ilerde bende böyle olurum cocuklarımla.maşallah size.

  2. Nesli dedi ki:

    >biz sizlere güzel bir örnek oluruz inşallah

Bir Cevap Yazın

