>23 Nisan okul törenimiz iptal oldu :((

>

Bu sabah erkenden kalktık kahvaltımızı yaptık

akşamdan sardığımız saçlarımızı açtık şekil verdik

makyajımızı yaptık süslenip tuttuk okulumuzun yolunu

ama hava yağmurlu olduğundan tören iptal oldu

tabi Melis’in ve arkadaşlarının yüzü düştü çok üzüldüler

hemen bişeyler yapmam gerek dedim

eve gelir gelmez önce fotoğraflarını çektim

sonra açtım hazırlandıkları şarkıyı

hepiniz bilirsiniz sanırım “hayat bayram olsa”

hadi bakalım dedim evde küçük bir tören yapalım

çok mutlu oldu ben onu izledim fotoğraflarını çektim

sizlerle de paylaşayım istedim


Bu arada törenimiz önümüzdeki hafta içi birgün yapılacak . . .

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >23 Nisan okul törenimiz iptal oldu :((

  1. hacer dedi ki:

    >melis çok şeker görünüyorsun 🙂 üzülme tatlım bak hafta içi yapılacakmış tören. keşke yakın olada seni izlemeye gelsem. senin ve tüm çocuklarımızın ulusal egemenlik ve çocuk bayramını kutluyorum. öptüm sizi

  2. >melisciimmmmmmmçok güzel görünüyorsuunnnnnnnnbayıldım sanaaaa canım benimmmmmmbursada olup gösterine gelmek isterdim canımmmama belki annen video koyarsa izlerizzz :))))))))ayrıca yaptığın pasta da bi harika görünüyor ellerina sağlıkkkkk

  3. Nesli dedi ki:

    >sağol hacer teyzesi ben yine resimleri eklerim buraya

  4. Nesli dedi ki:

    >sağol gülsen teyzesi keşke burada olsanızda çoluk çocuk beraber gitsek gösteriye, kankim, gülüm, gayem, sen ben çocuklar ………

Bir Cevap Yazın

