>Melih’im incilendi :)))))))

>

22 Nisan akşamı Melih oyuncağını ağzına götürünce tık diye bir ses duydum derinden, geliyor galiba dedim oğlumun dişi…

Hemen kontrol ettim gördüm ki patlamış alttan bir tanesi çok sevindik.

Bugünde elimi ısırdı, farklı geldi sanki iki yerden bişeyler battı elime birde baktım gelmiş diğeride….

İnşallah hepsi böyle ağrısız, sızısız, problemsiz gelirrrrr

Oğlum incilendi darısı tüm bekleyenlerin başına

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >Melih’im incilendi :)))))))

  1. >canım arkadaşım sıra sıra sıralanır inşallah Melih’imin incileri…diğerleri de böyle sorunsuz çıkar inşallahhhsizi takipteyiz belki Rüzgarımın da çıkmıştır bugün bi tane dahaakşam gidince kontrol edeyim hemen

  2. Nesli dedi ki:

    >hemen kontrol et canım benimhaberleşmiştir bunlar Rüzgarında bugün yarın gelir ikincisi :))))))

  3. hacer dedi ki:

    >:))) incileriniz hayırlı olsun sorunsuz sıralansınsınlar sıra sıra. :)))) yakında ısırmaya başlayacakrüzgar ve melih :)) yaşasın işte ben merak ediyom o anki duygularınızı :))

  4. >neslicim sana dediğim gün akşam baktım hemen 2. diş de gelmiştikesin bunlar haberleşiyor vallaaabakalım 3. nezaman gelecek :)))))))))))

  5. hacer dedi ki:

    >:)))))) 3 ve 4 de süpriz yapıp yakın zamanda gelir inşallah sorunsuz

  6. Nesli dedi ki:

    >sağol kankimmmm ısırıyor bile benimkievet süslüm haberleştikleri kesinbakalım 3. ler ne zaman gelecek

Bir Cevap Yazın

