>Bahar Kolyesi

>
Bugün şöyle bir takı malzemelerime göz attım
Pek bişeyim kalmamış olanları değerlendireyim dedim
Ortaya böyle bişey çıktı
Adını bahar kolyesi koydum
Nasıl olmuş ?

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Takı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Bahar Kolyesi

  1. hacer dedi ki:

    >KANKİMİN TASARIMI ÇOK ŞIK BİR BAHAR KOLYESİ OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK EMEĞİNE SAĞLIK

  2. Nesli dedi ki:

    >teşekkürler kankimmm

  3. >ellerine sağlık neslicimaz malzemeyle böyle güzel bişi yaptıysan, bol malzemeyle ne harikalar yaratırsın kimbilirgerçi yaptığın diğer takıları da gördümmuhteşeeemmmmmm

  4. Nesli dedi ki:

    >sağol canım kafama göre uyduruyorum vallabişey tasarlayarak oturmuyorum başına

Bir Cevap Yazın

