>Beze

> Kaç gündür aklımda bu bezeler

nette araştırdım ve aklıma yatan ilk tarifi yaptım fenada olmadı beğendi bizimkiler yuppiiiiiiiii
Hemen yazıyorum nasıl yaptığımı;
3 adet yumurta akını 5 çay bardağı şeker ve 1 fiske tuz ile orta boy bir tencerede kısık ateşte 5-6 dakika kadar mikserle çırptım. Sonra krema torbasına koyarak (tabi benim krema torbam olmadığı için ucunu kestiğim bir poşeti kullandım, şeklide kafama göre yaptım) tepsiye yaydığım yağlı kağıt üzerine sıktım kocaman kocaman yaptım 😉 sonra fırında kek pişirdiğim ısıda (herkesin fırın ayarı değişebiliyor) bezeler kuruyana kadar pişirdim.
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Kurabiyeler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >Beze

  1. hacer dedi ki:

    >aaa ben hep hazır alırım yapmak hiç aklıma gelmezdi :)) eee sen yap yap bende istiyom bana neee

  2. Nesli dedi ki:

    >kankimmmm yaparsın artık çok kolay oluyor

  3. >bende hiç yapmadım şimdiye kadarellerine sağlık neslicim çok güzel görünüyorlarama ne kalori vardır bunlarda şimdiiiiiiiicadu yesin hepsiniiii ben ucundan azcık alayımm:)))))))

Bir Cevap Yazın

