>Gecikmeli 23 Nisan gösterimiz

>

Yine akşamdan saçlarını sardım kızımın
sabah açtım şekil verdim

Sonra okula gönderdim fıstığımı
tören öğlende yapılacaktı

Öğlen bir ara yağmur atıştırınca
korktum tekrar iptal olmasından
ama neyseki hava açtı
ve çok güzel bir gösteri izledik

Gösteri sonrası okul bahçesinde



Arkadaşlarıyla

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to >Gecikmeli 23 Nisan gösterimiz

  1. hacer dedi ki:

    >cıvıl cıvıl çok şirin gözüküyorlar. Hatta insanın çocuk olası bile geliyor :))Kalpler sevgiyle doldu Melis’in ve tüm çocukların 23 Nisan Çocuk Bayramı kutlu ve mutlu oldu!

  2. hacer dedi ki:

    >Melis de arkadaşlarıda çok şeker yaa keşke bizde orda olabilseydik.

  3. Nesli dedi ki:

    >sağol canımmm cıvıl cıvıldı okul ciddenbenimde çocuk olasım geldihele kolbastı ekibiyle oynayasım bilem geldi :)))))

  4. Nesli dedi ki:

    >evet çok isterdim bu anı benimle paylaşmanızı her gösterisinde gözlerim doluyor benimmmm… diğer çocukları izlerkende o çabalarına çok duygulanıyorum

  5. hacer dedi ki:

    >Dünyada ilk ve tek olan 23 Nisan çocuk bayramını (böyle özel bir günü)bize ve çocuklarımıza armağan ettiğin için teşşekkürler sevgili Ata’m.Herkesi ve bütün çocukları çok seviyorum.

  6. hacer dedi ki:

    >kankim yaaa gözlerim doldu :)))

  7. Nesli dedi ki:

    >Bizde seni seviyoruz kankimmmmAtam sayesinde böyle özgürce hareket edebiliyoruz. “Ne mutlu türküm diyene”

  8. >neslicim benim de gözlerim doldu yaaaane güzel görünüyorlar hepsi detabi melisim bi ayrı güzel(annesine çekmiş:)ilerde oğullarımız da efe kıyafetleriyle falan gösterilere katılabilirlerben ozaman heralde hüngür hüngür ağlarımm Atamıza teşekkürlerrrrNe Mutlu Türküm Diyene……………

Bir Cevap Yazın

