>Kabak Mücveri

>

Bugün öğleden sonra 1 haftadır buzdolabında bekleyen 1 adet kabak aklıma geldi, 1 adet kabaktan olsa olsa mücver olur dedim. Önce kabağı rondodan geçirdim, içine 1 adet yumurta, 3-4 sap dereotu kıydım, 2-3 yemek kaşığı un, 1 diş sarımsak rendesi ve tuz ilave ederek boza kıvamından biraz daha sıvı bir karışım yaptım ve kızgın yağa yemek kaşığıyla ilave ederek kızarttım.

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Zeytinyağlılar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

