>Melis’imin bana yaptığı kolye ve bilezik

>

Prensesim rengarenk kum boncukları dizerek

bana çok güzel kolye ve bilezik yaptı

çok beğendim çokkkkkkkk

Ellerine sağlık fıstığımmmmmm
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Takı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to >Melis’imin bana yaptığı kolye ve bilezik

  1. ORGUKNIT dedi ki:

    >Merhaba canım.Öncelikle güzel ziyaretin için çok teşekkür ederim.Her zaman beklerim.Melisin anneciğine kolyesini de bayıldım.Hayatta anne için bundan değerli bir şey var mıdır.Sevgilerimi yolluyorum.

  2. ORGUKNIT dedi ki:

    >Ayrıca bloglara yolculuk etkinliğimde yarın senin bloğunu tanıtacağım.Sevgiler.

  3. Nesli dedi ki:

    >çok teşekkür ederim arkadaşım ben biliyorsunuz çok yeniyim çok eksiklerim var, yapmak isteyip yapamadıklarım var öğrenicem zamanla …elimden geldiğince olduğum gibi kendimi ifade etmeye çalışıyorum desteğinize ihtiyacım var sevgiler

  4. hacer dedi ki:

    >ee boşuna dememişler armut dibine düşer :)) melis fıstığım eline sağlık ne güzel de yapmışsın yakında annesinide gecer bu tatlı kızım ee boynuz kulak meselesi .maşalah sana fıstığım. kıskandım bide haberin olsun melis :)) bende bana kolye yapacak bir kız yapayım bariiii:))

  5. Nesli dedi ki:

    >hehe çalışmalara başla hemen kız bebek içinbizde melisle sevmeye gelirizzz

  6. Anonymous dedi ki:

    >ellerine saglık neslim herşey cok güzel görnüyor

  7. Anonymous dedi ki:

    >adsız benim sibel 😀

  8. >melisimin ellerine sağlıkkkkkkahh ahhhh rüzgar da ilerde büyüyüp bana bişiler yapcak mı acaba :))))

  9. Nesli dedi ki:

    >sibelcimmmm sağol canım adını da yaz arkadaşımmmadsız olma :))))emeğin çok bende hatta izleyicim ol şeker

  10. Nesli dedi ki:

    >ahhh süslüm yapmaz mı neler yapacak rüzgar sana ve o senin için aldığın en değerli hediye olacak

Bir Cevap Yazın

