>Netten gözüme takılanlar

>

Dostlar nette dolanırken yine çok cici şeyler takıldı gözüme
basit, renkli, çekici yani tam benlik 😉
ne güzel bir dantel örneği iğne oyası gibi
basit bir battaniye ama şahane olmuş
yapanın kollarına sağlık

bu şahane şeye duvar cebi adını taktım
pek güzel olmuş


Allahım bu ne ! ! ! Nasıl zevkli çok sevdim
şimbıl şımbıl bir çanta hadi alın ipinizi, pulunuzu başlayın yapmaya
tam yazlık bir model ne dersiniz


Ayyy bunu kim sevmez ne güzeldir nilüfer çiçeği
bir kurbağası eksik yanında :))))


Hele bu limonlar gerçek gibi duruyor uzaktan

bu da en sevdiğim çiçeklerden biri
inci çiçeği nasıl mağrur nasıl güzeldir

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Netten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Netten gözüme takılanlar

  1. tatesal dedi ki:

    >Bunlar çok güzeller….

  2. Nesli dedi ki:

    >bencede canım

  3. hacer dedi ki:

    >yav bunları gördükçe kıskanıyom valla ne beceriksiz hatunmuşum ben :(( yapanların eline emeğine sağlık kankim yok yok ben seni dava etcem :)) çatlatacan beni kıskançlıktan :))

  4. Nesli dedi ki:

    >kız ben yapmadım ki bunları kıskanma ama hakkaten çok zevkliymiş yapan arkadaşlar bayıldım bende

Bir Cevap Yazın

