>Örgü bluz sevenler burayaaaaaaaaaa

>

İp almam gerek diyenleri duyar gibiyim
Hadi bakalım kolay gelsin ;))
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Örgü içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >Örgü bluz sevenler burayaaaaaaaaaa

  1. tatesal dedi ki:

    >Çok şık modeller tam yazlık…Paylaşımın için teşekkürler canım..

  2. Nesli dedi ki:

    >ne demek arkadaşım tüm güzellikler paylaşılmak içindir sevgiler

  3. hacer dedi ki:

    >ayyyyyyyy ne şeker şeyler benim beceriksiz olduğum ama her gördüğümde bayıldığım imrenerek baktığım el örgüleri :)) 4.cü resimdekine bayıldım ona benzer bir bluzum vardı bir zamanlar..

  4. Nesli dedi ki:

    >zevkli kankim benim ne şekermiş bluzun

  5. >neslicim örgü elbiseye bayıldıımmmmmmmm….çok güzel bunlar ama bende nerde o beceriiiannem yapar dicem ama benim sıpadan fırsat bulursa….neyse ben bikaç model print edeyim göstereyim de ona o dayanamaz örer bana :)))

  6. Nesli dedi ki:

    >evet sen al çıktısını dayanamaz yapar annen

Bir Cevap Yazın

