>Örgü çantalar burdaaaaa

>

En sevdiğimi en başa koyayım dedim

Araya bir kaç renk daha katardım kesin ben yapsaydım
Mamişim benimmmmmmmm
nasılda şeker olmuş

vawwww bu da tarz

Pek bi güzell
çarşıya pazara takıvermeye

Kara kartalll oleyyyyy diyenlere


Heybe tarzı modası hiç geçmez


Evde kalan yünleri dğerlendirmelik


Değişik ama hoş olmuş

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Örgü içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >Örgü çantalar burdaaaaa

  1. tatesal dedi ki:

    >Bende bu sıra örgü çantalara taktım ama zamanım yok…Yayınladığın çantalar çok güzel ah birde tarifleri olsaydı!!!!SEVGİLER

  2. hacer dedi ki:

    >kankim bende ilkini beğendim :)) banada yapsana canta :))

  3. Nesli dedi ki:

    >tarifleri olsaydı onları da eklerdim arkadaşım ama yoktu ki :((

  4. Nesli dedi ki:

    >zaman bulsam neler neler yapacam da kenarından köşesinden bişeyler yapmaya çalışıyorum işte

  5. >ilk dördüne bayıldımaslında hep çanta yapmak istemişimdir ama bir türlü nasıl yapacağımı bilemedim ve beceremedimya ne beceriksizim ben yaaaaanca süslenmeyi biliyom :((((neyse belki bunu da anneme yaptırırımsıpana baktığım yetmiyor bide çanta istiyorsun demezse tabi :)))))

  6. Nesli dedi ki:

    >demez demez kıyamaz sana 😉

  7. hacer dedi ki:

    >Kara kartalll oleyyyyy diyenlere modeline bayıldım :)) evet süslü sadece süslenmeyi biliyon :))

Bir Cevap Yazın

