>Netten gözüme takılanlar

>

çok beğendim

harikaaaa


vawwwwww


çok hoşşşş


kız anneleri durmayınnnn

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Netten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >Netten gözüme takılanlar

  1. tatesal dedi ki:

    >İYİKİ GÖZÜNE TAKILMIŞ DA YAYINLAMIŞSIN ÇOK BEĞENDİM.HELE BLUZ ŞAHANE….

  2. Nesli dedi ki:

    >Ne kadar basit ve şık değil mi canım önemli olan yaratmak.

  3. hacer dedi ki:

    >bende bende bluzu çok beğendim. bide kız cocuğu için patikleri kankim kızım olursa hediye yaparsın dimi bize :)) yüzsüz gördüm ama benim gibisi yoktur herhalde :))

Bir Cevap Yazın

