>Yaprak Sarması

>

Arkadaşlar bu hafta başı rahatsızdım blokla pek ilgilenemedim
detayları yazıcam bir ara
bu akşamki soframdan bir kare ekledim
yapımı zaman alır ama pek sevilir hemende bitiverir
şimdi taze yaprak bolll
ister yemek yapın, ister dolaba atın
.
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Et Yemekleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >Yaprak Sarması

  1. >neslicim benim hamarat becerikli arkadaşımmmseni gördükçe kendimden utanıyorummmmmyeter artık yapma böyle şeyleerrrrrrrrrrrrrrrcanım ellerine sağlık çok güzel görünüyor eminim çok da lezzetlidirrrrr.enişteme ve zuzucuklara vede sana afiyet şeker olsun canım

  2. hacer dedi ki:

    >valla süslüm kankim kadar hem faal hem hamarat birini daha görmedim maşallah ona. baksana kalem gibide sarmış yapraklarııııııııı benim en cok sevdiğim sey yaprak sarmasıııııııı ayyy olsada yesekkkkkkk boş bir zamanımda bende yapayım bari yada yapan birini bulayım :))) misafirliğe kaçayımmmm

  3. Nesli dedi ki:

    >gel kankim gelll ben sana sararımm

Bir Cevap Yazın

