>Yeşillenelim :)))))

>

Dostlar bugün yeşilin tonları ve bu tonlardaki aksesuarları seçtim sizin için
Umarım beğenirsiniz


About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Netten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >Yeşillenelim :)))))

  1. >neslicim çok hoş bir paylaşım sağol canımmyeşilllll…….. en sevdiğim renktir her tonuu özellikle fıstık yeşili ve koyu yeşil…yeşil birşeyler giydiğim zaman veya takılar taktığğım zaman daha farklı bir enerji dolu ve canlı olurum nedenseeeeebayılıyorum ben yeşile yaaaaasana da bayılıyorum şeker nesliiiii :)))

  2. Nesli dedi ki:

    >sağol canım benimmmbende aynı şeyleri kırmızı için söyleyebilirim süslüm kırmızının enerjisini bende çok hissederim…

  3. hacer dedi ki:

    >Yeşilim yeşilim yeşilim aman. Yeşil yaprak altında üşüdüm aman :)) yeşilde ayrı bir güzel . takılar çok hoş ben ençok takıları beğendim yeşilde.

Bir Cevap Yazın

