>Geçen Hafta

>

Merhaba Arkadaşlar
bu ara sayfamla ilgilenemedim
ama sakın ihmal ettim sanmayın
dolu dolu bir hafta geçirdim
misafirlerimiz oldu, biz çıktık sonra
Karacabey Boğazına gezmeye gittik
çok sevdiğim komşularım bizi çok güzel ağırladı
birlikte orman içindeki piknik alanında piknik yaptık
kordon boyunda yürüyüşe çıktık
burası deniz ile orman arasında kalan harika bir yer
.
yolunuz düşerse mutlaka uğrayın
.
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Geçen Hafta

  1. tatesal dedi ki:

    >Canım merak ettim seni birkaç gün göremeyince…Ama sevindim gezmişsin,eğlenmişsin…Çok güzel yerler….

  2. Nesli dedi ki:

    >canım benim çok sağollloğlum çok hareketlendi bu ara neresi denk gelirse tutunup kalkıyor ayağa, gündüz uykusu da çok azaldı bu ara hep peşindeyimgelmeler, gitmelerde bir araya gelince gelemedim buraya 😦

  3. hacer dedi ki:

    >kankim bende kayıp ilanı verecektim blog yöneticisi için :))ne güzel dolu dolu bir hafta geçirmişsin senin adına sevindim ama bizide alıştırdın ne yapalım azcık naz yapalım ama dimi :)))

  4. Nesli dedi ki:

    >ben nerde siz orda kankim kalben sizinleyim her zaman

Bir Cevap Yazın

