>Kimler kızartma seviyorrrrr

>

Dostlar eminim hemen hemen her gün sizlerde kendinize şu soruyu soruyorsunuz. Bugün ne yemek yapayım ?
Yemek yapmak kolay da ne yapacağına karar vermek zor olan…
Bugün buzdolabımı açtım baktım 2 kabak, 2 patlıcan, domates, biber ve her evin olmazsa olmazı patates var evde…
eee bunlardan ne yapılır ? ya türlü yaparsın yada kızartma 🙂
ve ortaya bu güzel tabak çıktı. Sevgiyle ve daima dostçakalın…
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Zeytinyağlılar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >Kimler kızartma seviyorrrrr

  1. >Üniversitedeyken 5 kilo patatesi kızartma yaparak birkaç günde bitirmiştim. Kilo da almıyordum o zamanlar. Patates filesinin boşaldığını gören ev arkadaşım bana bir 'yuhhhh' çekmişti:)Kızartma hastasıyım napayım.

  2. Nesli dedi ki:

    >patates kızartmasını büyük küçük herkes sever sanırım ama sen iyice abartmışsın be güzelim :))))))şaka maka yazın en çok aranan şey kızartma oluyor galiba eşimde çok seviyor

  3. Kendimce dedi ki:

    >Katılıyorum yazın en baş yemeğidir kızartma süper olur yanına bir de soğuk karpuz:)

  4. hacer dedi ki:

    >ayyyyyyyyy :)))))) karnım acıktııııııııı kızartmayada karpuzada bayılırımmmmm hamişken ne çok yemiştm :))ellerine sağlık kankim afiyetle ne güzel yemişsinizdir..afiyet şeker olsun valla

  5. Nesli dedi ki:

    >sağol canım benim

Bir Cevap Yazın

