>Zebra Kek

>

İlk gördüğümde görüntüsü çok hoşuma gitmişti
ilk denemem herkes bayıldı, tavsiye ediyorummmm
Afiyet Olsunnn

Malzemeler

2 yumurta

1,5 su bardağı toz şeker

1 su bardağı yoğurt

1 su bardağı sıvı yağ

2 su bardağı un

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

2 yemek kaşığı kakao

Yapılışı

Kakao hariç tüm malzemeleri şeker ve yumurta başta olmak üzere çırpıyoruz. Sonra karışımı ikiye bölerek birine kakaoyu ekleyip çırpıyoruz. Yuvarlak bir tepsinin ortasına bir kepçe sade karışımdan, üzerine bir kepçe kakaolu karışımdan dökerek bitene kadar tekrarlayıp tepsiye yayılmasını sağlıyoruz. Son olarak bir çay kaşığı yardımıyla ortadan dışa doğru çizgiler oluşturuyoruz ve fırına veriyoruz. AFİYET OLSUNNNN

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Kekler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to >Zebra Kek

  1. pembe tatlar dedi ki:

    >Canım bnnede çok seviyorum zebra keki…Ellerine sağlık nefis gözüküyor hayırlı kandiller canım..

  2. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim cnm hayırlı kandiller

  3. Kendimce dedi ki:

    >Ahdım var bu keki ben de yapacağım. :)Bu arada hayırlı kandiller olsun

  4. Nesli dedi ki:

    >bildiğin kek ama görüntü farklı ;)çok da şık bu haliyle de mi?

  5. tatesal dedi ki:

    >Evet gerçektende çok güzel bir görüntüsü var zebra kekin…Lezzeti de bir o kadar güzel..Ellerine sağlık canım…

  6. hacer dedi ki:

    >tam benlik bir kekkkkkkkkk harika görünüyor ellerine sağlık kankim. ama :))) ben adını değiştirip şampiyon BJK keki diyorum 🙂 ve en kısa zamanda bende yapıyorum :))

  7. hacer dedi ki:

    >kankimmmmmmm bide bana tarifini yollasan süper olacak:))) yoksa gelir senin şampiyon BJK kekine sulanırım bak :)))

  8. Nesli dedi ki:

    >tatesal sağol arkadaşım

  9. Nesli dedi ki:

    >kankim anlatırım canım çok basit

  10. >neslicim malzemeleri yazmışsın iyi hoş dasenin unuttuğun şey, benim gibi beceriksiz bir arkadaşının olduğu:)))nası yapılıyo bu mükemmel şey onu yazmamışsınhani ben malzemeleri fafama göre kullanayım diyorum ama biliyorum hepsi ziyan olur :))))ellerine sağlık canım

  11. >hehe bak şimdi çok daha güzel görünüyor:)))))tamda yapılası bir kek…ellerine sağlık canımcım

Bir Cevap Yazın

