>Bu akşamki soframızdan bir tabak

>

Efenimmmmmm bu akşamki sofram
Fırında Soslu Tavuk
Kremalı Patates
Herse (patlıcan salatası)
Çerkes Tavuğu
.
Pilav

SOSLU TAVUK: Salça, kekik, tuz, pulbiber ve sıvıyağ karışımı ile sos hazırlayıp bir gece önceden piliç pirzolaları bu sosa yatırdım. Fırında kızarıncaya kadar pişirdim.

KREMALI PATATES : 1 kutu krema (200 ml) içine 1 adet etsu tablet ilave ederek karıştırdım. Yuvarlak dilimlediğim patatesleri tepsiyi yağlamadan tepsiye dizdim ve üzerine kremayı döktüm. Kaşar rendesi serperek fırına verdim.

HERSE : Közlediğim patlıcan ve biberleri sarımsak, zeytinyağı ve limon suyu ile karıştırarak servise hazırladım.

ÇERKES TAVUĞU : Haşlanmış tavuk etini didikleyip, mayonez, sarımsaklı yoğurt, bayat ekmek içi, iri dövülmüş ceviz, tuz, karabiber ve kırmızı toz biber karıştırarak servise hazırladım.

PİLAV : 1 ölçü baldo pirinci bir kaç saat sıcak tuzlu suda bekletip, daha sonra bol su ile yıkayarak tereyağını şehriye ile kavurup pirincimi ekleyerek 1,5 ölçü su ile pilavımı pişiriyorum.

Benden bu kadar bize afiyet oldu sizede AFİYET OLSUNNNNNN…

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Et Yemekleri, Salatalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

16 Responses to >Bu akşamki soframızdan bir tabak

  1. Doyumluk.... dedi ki:

    >Tabağı olduğu gibi alıyorum :)sevgiler.

  2. Nesli dedi ki:

    >verdim gittiiii :))))))afiyet olsunnnn

  3. pembe tatlar dedi ki:

    >Bende tabak istiyorum hepside sevdiğim lezzetler canım ellerine sağlık…

  4. Nesli dedi ki:

    >hemmen hazırlıyorum canım :))))))

  5. KİZHATCE dedi ki:

    >bir tabakta ben istiyorum 🙂 üç aylarınız hayırlı ve bol dualı geçsin,sevgiler….

  6. Nesli dedi ki:

    >sanada hazırladım arkadaşım afiyet olsunnnnsizinde üç aylarınız hayırlı olsun canım

  7. Kendimce dedi ki:

    >ohh maaşallah beşi biryerde gibi olmuş afiyet olsun size

  8. TAZENANE dedi ki:

    >Ne güzel görünüyor tabak böyle.Sevgiler.

  9. Nesli dedi ki:

    >çok teşekkür ederim arkadaşlar

  10. susamcorekotu dedi ki:

    >bu ne güzel ve zengin bir tabak afiyet şifa olsun sevgiler

  11. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim arkadaşım sevgilerimi yolluyorum

  12. hacer dedi ki:

    >ayyy bana kalmadımı 😦 aşkolsun size yaa bir tabakta bana ayırır insannnnnnn

  13. Nesli dedi ki:

    >ayırmadığımı kim söyledi ;))))

  14. tatesal dedi ki:

    >Enfes bir menü,yiyenlere şifa olsun canım!!!

  15. hacer dedi ki:

    >yaşasınnnn :)) be tabağımı hemen silip süpürüyüm şimdi süslü gelir neme lazım ;)) o gelmeden bitiriyim. hımm ellerine sağlık kankimmmmmm

  16. Nesli dedi ki:

    >sağol tatesalımmmafiyet olsun kankimm

Bir Cevap Yazın

