>Biraz gülmeye ne dersiniz?

>

Neler Diyeti Bozmaz :))))))))

1.) Eger bir sey yerseniz, ve sizi kimse görmezse, yediğinizin kalorisi sayılmaz.

2.) Diyet cola veya diyet bir içecekle beraber baklava veya herhangi bir tatlı yerseniz, yediğiniz tatlıdan aldığınız kaloriler ,diyet içecek tarafindan geçersiz sayılır.

3.) Baska birisiyle yemek yerken, ondan daha cok yemezseniz, yedikleriniz sayilmaz.

4.) Tibbi amacli alinan gidalarda kalori mevcut degildir. Ornek sicak sütlükakao, yagli tavuk suyuna tel sehriye corbasi, dondurma (yalniz bademcik ameliyati olanlar icin )

5.) Sinemada film veya televizyon seyrederken yenilen yiyecek ( ornek meyva kuruyemis ,patates cipsi, çikolata, her tur icecek ve sandvic vs) eğlence aktivitesinin bütününü kapsadigindan ve sadece yemekle alakali olmadiğindan kalorileri sayilmaz.

6.) Kirik biskuvi ve parçalanmış çikolata ,simit, poğaca vs gibi gidalarda kalori yoktur. Kirma, parçalama ve koparma islemleri kalori kaybina sebep olur.

7.) Bir sey hazirlarken kaşık çatal bıçak ve kepçeden yalanan gidalarin kalorisi sayilmaz.Ornek yas pasta hazirlanirken bicaktan yalanan krema,ekmege yağ-bal sürülürken yalanan bal, köfte kizartirken çatala batırılıp yenilen kofte gibi.

8.) Ayni renge sahip gidalar, ayni kaloriyede sahiptirler.Ornek karnibahar ile beyaz cikolata, haşlanmis ispanakla antep fistigi ezmesi gibi.Cikolata “JOKER RENK” sayilip bütün gidalar ile yer değistirebilir.
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Netten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

17 Responses to >Biraz gülmeye ne dersiniz?

  1. tatesal dedi ki:

    >Canım benim;sizin gibi güzel dostlar kazanmışım ne mutlu bana,desteğin için teşekkürler….Bizi kimse yıkamaz..Teşekkürler

  2. pembe tatlar dedi ki:

    >Ayyy çok güldüm yaa canım …Rabbimde sana hep mutluluk versin:)

  3. Münster dedi ki:

    >Iste ben de aynen böyle diyet yapiyorum…. Hele diyet iceceklerle yapilanlar aynen beni anlatiyor… Sen cok yasa emi arkadasim…. Iyi güldürdün beni valla… Haaa bu arada brokoliye alismalisinnnnnn… Sevgilerimle…

  4. NEŞELİ GÜNLER dedi ki:

    >şu aynı renk gidalar aynı kaloriye sahiptire koptum yaa:)

  5. Nesli dedi ki:

    >canım benim ne demek böyle durumlarda birlik olmamız gerek emeğe saygı 😉

  6. Nesli dedi ki:

    >amin canım hepimizi güldürsün

  7. Nesli dedi ki:

    >Münster canım bende çok güldüm okuduğumda hemen paylaşmalıyım dedim, brokoliye senin sayende alışıcam sanırım… sevgiler canım

  8. Nesli dedi ki:

    >NEŞELİ GÜNLERevet ya de mi karnıbahar ve beyaz çikolata :)))))))

  9. Bizim Gibiler dedi ki:

    >Karnımda acıkmaya başlamıştı. Kimse görmeden bişeyler yiyeyim de kilo almıyayım dimi ama:))Eğlenceli bir yazı olmuş, teşekkürler.

  10. TAZE NANE dedi ki:

    >Gerçekten çok komikmiş.Sevgiler.

  11. Nesli dedi ki:

    >Bizim Gibilergörmedik, duymadık, bilmiyoruzzz :)))) TAZE NANEkeşke öyle olsa değil mi?sevgilerrr

  12. Kendimce dedi ki:

    >çok güldüm ya Allah da seni güldürsün

  13. Nesli dedi ki:

    >amin canım hepimizi inş.beğendiğinize sevindim.

  14. ÖRECE dedi ki:

    >neslicim merhababursanın neresinde oturuyorsun bende bursada okudum yüksekokulu

  15. Nesli dedi ki:

    >Nilüferdeyim canımüniversite yolu üzeri 😉

  16. HACER ATMACA dedi ki:

    >unutup yemek yersek oruç bozulmaz gibi olmuş liste :)) ama süper olmuş :)) ben anti diyetteğim ama gr yok. :o)))

  17. Nesli dedi ki:

    >heheheeeee güzel yorummm

Bir Cevap Yazın

