>Hafta sonu Ankara’da olucam haberiniz olaaaaaa

>

Arkadaşlar bu hafta sonu bir aksilik çıkmazsa Ankara’da olucaz. Eşimle beraber 2 günlük bir seminere gidiyoruz. Mükemmel bir seminer olacak aylardır iple çekiyoruz bu tarihi…

Çocuklar 2 gece babannede kalacaklar, oğlumla ilk uzun ayrılığımız 😦 çünkü doğduğu günden beri onunla birlikte evdeyim. Ama bu işi oğlumun ve kızımın geleceği için ve çok büyük bir keyifle yapıyoruz. Detayları gelince anlatıcam.
.

veee Ankarada oturan arkadaşlarımla görüşmek içinde bir fırsat olacak bu…

Bugün buralardayım yolculuk için hazırlık yapıyorum. Çocukların çantasını hazırlıyorum.
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to >Hafta sonu Ankara’da olucam haberiniz olaaaaaa

  1. zuzu* dedi ki:

    >ankaraya bekliyoruz sağsağlım:) seminer neyle ilgili? ve nerde kaçta olcak? zuzudan sevgilerle:)

  2. pembe tatlar dedi ki:

    >Canım hayırlı yolculuklar hayırlısı ile git gel:))

  3. Kendimce dedi ki:

    >ankarada aralıklarla yağmur yağıyormuş ona göre oğlum orada ordan biliyorum iyi yolculuklar canım herşey gönlünce ve hayırlısı tarafından olsun

  4. tatesal dedi ki:

    >Hadi bakalım iyi yolculuklar sana ve güzelliklerle dönmen dileğiyle…

  5. Nesli dedi ki:

    >zuzucum seminer Anadolu Gösteri Merkesinde saat 14:00 de başlayacakNetwork Marketing işi yapıyoruz biz Network 21 in düzenlediği bir seminer

  6. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim pembecimmm :)) hayırlısıyla gidip gelicez inşallah

  7. Nesli dedi ki:

    >Kendimce (isimlerinizi öğrenemedim henüz yawww kusura bakmayın) evet canım hava dediğin gibiymiş çok eşyada almak istemiyorum yanıma ama bir şemsiye atayım çantama sağol canım alakan için

  8. Nesli dedi ki:

    >sağol tatesalim güzel dileklerin için

  9. HACER ATMACA dedi ki:

    >KANKİMCİM İYİ YOLCULUKLAR SAĞLICAKLA GİT GEL.UMARIM ÜMİT ETTİĞİN GİBİ MÜKEMMEL BİR SEMİNER OLUR VE SEMERELERİNİ ALIRSIN. SEVGİMLE KAL.ÖPTÜM.ANKARADA GÖRÜŞECEĞİN ARKADAŞLARADA KUCAK DOLUSU SEVGİ VE ÖPÜCÜK GÖTÜR BENDEN.

  10. Nesli dedi ki:

    >tamam canım sevgin ve öpücüklerin gitti billl

  11. Nurgül dedi ki:

    >Hayırlı yolculuklar. Merak ettim şimdi ne semineri?

  12. Nesli dedi ki:

    >sağol canım gittim ve döndüm bileeeeşimle network marketing işi yapıyoruz biz onun semineri idi.

Bir Cevap Yazın

