>Patlıcanlı sarma börek

>

Yufkaların arasına su, sıvıyağ, yoğurt karışımı sürdüm
malzemesini koyup iki kat olarak üçgen kesip sardım
kalan karışımı üzerine sürdüm…
İçini şöyle hazırladım:
Soğan, domates ve yeşil biberi kavurdum, küp küp doğradığım patlıcanları ilave ederek suyunu çekene kadar pişirdim ve yufkanın içine konmak için hazır hale geldi. Afiyet Olsun…
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Börekler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to >Patlıcanlı sarma börek

  1. HACER ATMACA dedi ki:

    >valla ne diyim kankim bravo sana önünde saygıyla eğiliyom. hem seyhat hazırlığı hem cocuklar ve bu kadar kısa zamanda nelerde yapıyon ellerine sağlık .

  2. Nesli dedi ki:

    >elimden geldiğince herkese, herşeye yetmeye çalışıyorum canım melis istedi yapmasam içime sinmezdi…

  3. tatesal dedi ki:

    >Ellerine sağlık,afiyet olsun,yolunda açık olsun!!!Sevgiler

  4. pembe tatlar dedi ki:

    >Ellerine sağlık canım…Hiç denemdim ama eminim nefis olmuştur…

  5. Nesli dedi ki:

    >Teşekkür ederim kızlarrr 😉

  6. Nurgül dedi ki:

    >Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Keşke sıcak bir çayla tadına bakma fırsatım da olsaydı 😦

  7. Nesli dedi ki:

    >sağol canım buyur gel yanında sıcacık çayla ikram edetrim sana

  8. TAZE NANE dedi ki:

    >Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.Sevgiler.

  9. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim canım, sevgiler

  10. TAZE NANE dedi ki:

    >Kucak dolusu sevgiler bırakıyorum.

Bir Cevap Yazın

