>Patlıcan Gondol

>

Kuzu kuşbaşı kullandım. Etler kendi suyunu salıp çekene kadar diğer malzemeleri eklemedim. Suyunu çekince ay ay doğradığım soğanı ve biberleri ilave ederek çok az yağ ile teflon tavada kavurdum. Sonra küp küp doğradığım domatesi, karabiberi ve tuzu ilave ederek suyunu çekmesini bekledim. Son olarak maydanozu ilave ettim ve ateşi kapattım.
Diğer tarafta tophane (bostan ) patlıcanlarını ortadan ikiye bölüp kızarttım. Borcama dizip malzemeyi üzerine paylaştırdım. Salçalı su ekleyerek fırına saldım. Afiyet olsunnnn
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Et Yemekleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to >Patlıcan Gondol

  1. neslihan dedi ki:

    >Nesli'ciğim ellerine sağlık.nefis bir yemek olmuş.sevgilerimle…

  2. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim canımm sevgiler

  3. KİZHATCE dedi ki:

    >eline sağlık nesli,çok severim patlıcanı nasıl pişerse pişsin yerim ben onu :)sevgiler canım …bu arada dürüm çok masum ye bişi olmaz 🙂

  4. ÖRECE dedi ki:

    >eee valla afiyet olsun.ellerine sağlık canım.

  5. pembe tatlar dedi ki:

    >Patlıcanlı olan heryemeği çok severim nefis gözüküyor ellerine sağlık canım…Hayırlı cumalar

  6. HACER ATMACA dedi ki:

    >:)) hımmm enfes görünüyor herzamanki gibi elerine sağlık kankimim.

  7. TAZE NANE dedi ki:

    >Harika görünüyor……..

  8. Evcimen dedi ki:

    >Tariften çok ismi çok hoşuma gitti :)))

  9. tatesal dedi ki:

    >Canım tophane patlıcanını annemlerin Bursada olduğu yıllarda tanıdım…Bir patlıcan delisi olan ben o zaman bu zaman vazgeçmeden kullanırım…Ama bu şekilde denememiştim,çok beğendim,ellerine sağlık…Sevgiler

  10. fatma dedi ki:

    >HAYIRLI KANDİLLER

  11. Anonymous dedi ki:

    >Thanks :)–http://www.miriadafilms.ru/ приобрести фильмыдля сайта nes-kayfee.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

