>Önce oğlumun doğum gününü kutladık, sonra tatile çıktık

>

Evet dostlar iki hafta kadar aradan sonra tekrar birlikteyiz.
12 Temmuzda oğlumun doğum gününü kutladıktan sonra

tatile çıktık. Önce Kuşadası ardından Bodrum’a gittik

biz ailecek çok güzel vakit geçirdik ya siz ben yokken neler yaptınız?

bu hafta tek tek gezicem bloglarınızı….
işte bizden bir kaç kare

OĞLUMUN DOĞUM GÜNÜ
Kuzumun şaşkın bakışları altında kestik pastamızı
.
İyki doğdun MELİH seninle tamamlandık

seni çok seviyoruz

TATİL FOTOĞRAFLARIMIZDAN

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Fotoğraf içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

22 Responses to >Önce oğlumun doğum gününü kutladık, sonra tatile çıktık

  1. fatma dedi ki:

    >HOŞGELDİNİZ OĞLUNUZUN YENİ YAŞI KUTLU OLSUN İNŞALLAH SAĞLIKLI VE MUTLU YILLAR YAŞAR

  2. ÖRECE dedi ki:

    >canım benim allah içinize sindirsin. belli yüzünüzden ne kadar güzel vakit geçirdiğiniz.

  3. pembe tatlar dedi ki:

    >Hışgeldin canım…Tatilin güzel geçmiş ne güzel..

  4. Nesli dedi ki:

    >HOŞBULDUK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN

  5. tatesal dedi ki:

    >Canım melihin Doğum günü kutlu olsun,daha nice yaşlara!!!Tatilinizin iyi geçmesine çok sevindim,çocuklar çok şeker görünüyorlar…prenses çok eğlenmişe benziyor…Sevgiler…

  6. birdutmasali dedi ki:

    >hoşgeldiniz, kutluyorum seviler yolluyorum.

  7. Nesli dedi ki:

    >sağol tatesal canım benimhepimiz güzel eğlendik ama gelince melihimde bende hastalandık :((

  8. Nesli dedi ki:

    >bir dut misaliteşekkür ederiz bizden de sana sevgiler

  9. Kendimce dedi ki:

    >hoşgeldin sefalar getirdin.Bu arada delikenlıya da çok uzun güzel ve sağlıklı bir ömür diliyorum

  10. >neslicim canım hoşgeldinnnçok özledik senigüzel vakit geçirmene çok sevindimayrıca melihimin yeni yaşını tekrar kutlarımmmm

  11. SerpiL dedi ki:

    >yahu ben türkbükündeydim sen nerdeydin yoksa aynı oteldemiydik:)

  12. Nesli dedi ki:

    >serpilcim akyarlardaydık canım her yıl orada geçiriyoruz tatilimizin büyük bölümünü

  13. Nesli dedi ki:

    >gülsencim sağol canım arkadaşımmelihde sana öpücüklerini yolluyor yarısı rüzgaraymış ama 😉

  14. KİZHATCE dedi ki:

    >hoşgeldin arkadaşım ohhhh ne güzel dinlenip,eğlenip döndün :)sevgiler…

  15. Nesli dedi ki:

    >hoşbulduk canım sevgiler

  16. TAZE NANE dedi ki:

    >Oğlunun yaş günü kutlu olsun.Sevgiler.

  17. Nesli dedi ki:

    >çok teşekkür ederim arkadaşım, sevgiler

  18. HACER ATMACA dedi ki:

    >Sevgili yeğenim Melih; doğum günün kutlu olsun! Gönlünün renklerini doya doya yaşayabileceğin nice yıllar diliyor seni sevgiyle kucaklıyorum. Daha nice yıllara! Sevgiler hacer teyzen

  19. HACER ATMACA dedi ki:

    >kankim tatilde süper geçmiş resmilerden belli :)) allah neşenizi ve mutluluğunuzu daim etsin. prenses melisimi,prensim melihimi ve seni öpüyorum sevgi ışınız hem daim olsun sizi seviyom.

  20. Nesli dedi ki:

    >sağol canım evet çok güzel geçti bi de gelince hasta olmasaydık keyfimiz çok iyiydi

  21. Anonymous dedi ki:

    >inşallah sayfanızı tekrar bulurum ellerinize sağlık herşeye gücünüz yetsin mutluluklarınız daim olsun…..herşeye herşeye gücünüz yetsin…kuvvetiniz hep sürsün..yaşama arzunuz sürsün….mutluluklarla kalın efendim

  22. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim efendim

Bir Cevap Yazın

