>Bugün benim doğum günüm

>

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM
.
KOCA BİR PASTA YAPTIRDIM
.
HADİ BAKALIM BEKLİYORUM


pasta netten alıntıdır…

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Özel Günler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >Bugün benim doğum günüm

  1. HACER ATMACA dedi ki:

    >Canın kankim iyi ki doğdun. Sağlık, basari, aşk, mutluluk kısacası hak ettigin her şey yeni yasında seninle olsun! Yeni yasin dilediğin tüm güzellikleri, beklemediğin sürprizlerle getirsin. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!PASTAN HARİKA GÖRÜNÜYOR PASTANDAN KAĞAN DA İSTİYOR TEYZESİ:))

  2. Nesli dedi ki:

    >en büyük dilim kağancığıma çok teşekkür ediyorum canım

  3. boncuk mutfakta dedi ki:

    >Doğum günün kutlu olsun.Tüm güzellikler seninle olsun.

  4. Evcimen dedi ki:

    >Nice mutlu güzel yaşlara… doğum gününüz kutlu olsunnn sevgiler

  5. Nesli dedi ki:

    >çok teşekkür ederim arkadaşlar sevgiler

  6. pembe tatlar dedi ki:

    >Canım benim doğum günün kutlu olsun rabbim uzun sağlıklı mutlu bir ömür yaşatsın ….

  7. Nesli dedi ki:

    >çok teşekkür ediyorum arkadaşım ne güzel dilekller bunlar

  8. >bayıldım ne guzel yermiş ayrıca nice yaslara arkadasım saglıklıca inşallah

  9. Nesli dedi ki:

    >Arkadaşım gerçekten çok güzel bir yer… Ayrıca çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

