>İşe başladım

>

Merhaba Arkadaşlar

Uzun bir izin döneminin ardından tekrar iş hayatına döndüm

Oğlum 13 aylık oldu bakıcımıza emanet edip geçtiğimiz pazartesi başladım işe . . .
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >İşe başladım

  1. HACER ATMACA dedi ki:

    >hoş geldin aramıza kankim :)) özlemiştik seni :))

  2. pembe tatlar dedi ki:

    >Hayırlı işler canım umarım herşey gönlünce olur…

  3. tatesal dedi ki:

    >İşe başlamak iyi gelir sana ama çocuklarda kalır aklın değil mi?Ne iş yapıyorsun arkadaşım?

  4. Nesli dedi ki:

    >pembe tatlar çok teşekkür ediyorum canım… bu arada isimlerinizi öğrenemedim kusuruma bakmayın 😦

  5. Nesli dedi ki:

    >tatesalim canım benim evet işe başlamak iyi geldi gerçekten koskoca 13,5 ay evdeydim çocuklarla ama çalışmakta ayrı bir güzel… canım ne iş yapıyorsun demişsin belediyede çalışıyorum

Bir Cevap Yazın

