>İrmikli Misket Köfte

>

Arkadaşlar köfteleri herkesin bildiği gibi hazırlıyor içine ekmek içi yerine 2 yemek kaşığı irmik ilave ederek yoğurup ceviz büyüklüğünde misket köfteler hazırlıyoruz.
İster kızartın ister fırında pişirin nasıl isterseniz yapabilirsiniz. Ben fırında kremalı patatesin üzerine sıralıyarak pişirdim. Krema ile 1 adet etsu tableti karıştırdım elma dilimi şeklinde kestiğim patatesleri bu karışıma bulayarak borcama yerleştirdim. Üzerine köfteleri dizdim kızarana kadar pişirdim. Sıcakken üzerine kaşar rendesi serptim. Eriyince servis yaptım.
AFİYET OLSUN…
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Et Yemekleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >İrmikli Misket Köfte

  1. >Canim ellerine saglik hic denemedim irmikli köfteyi .Deyisik tarifler herzaman daha güzel yeni birseyler ögrenmek cok iyi sana iyi aksamlar öptüm canim.

  2. pembe tatlar dedi ki:

    >Hımm çok değişik denemek lazım elelrine sağlık canım…

  3. HACER ATMACA dedi ki:

    >kankim ne zaman vakit buluyorsunda hangi arada döktürüyosun bunları maşallahın var gene ellerine sağlık enfes görünüyor 🙂 hımmmm olsada yesekkkkkkkkkk

  4. Nesli dedi ki:

    >evet değişikliği hemen farkedeceksiniz bende değişik lezzetler denemeyi çok seviyorum gülcan

  5. Nesli dedi ki:

    >pembe tatlar sağol canım

  6. Nesli dedi ki:

    >kankim sıkı takipçim benim teşekkür ederim

  7. birdutmasali dedi ki:

    >ellerine sağlık çok sevgiler sevgili Nesli..

  8. mutfaktakizaman dedi ki:

    >ellerine saglik canim bide bu sekilde denemek lazim:))sevgiler

  9. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim arkadaşlar sevgiler

Bir Cevap Yazın

