>ŞEKİLLİ KURABİYE

>

İşte kızımla yaptığımız bir kurabiye daha
,
Ben hamuru yoğurdum açtım
,
Melis kalıplarla keserek şekil verdi

1 PAKET YUMUŞAK MARGARİN
1 ÇAY BARDAĞI SIVI YAĞ
4 ÇORBA KAŞIĞI NİŞASTA
4 ÇORBA KAŞIĞI PUDRA ŞEKERİ
ALDIĞI KADAR UN

Tüm malzemeleri karıştırarak yoğuruyoruz . Merdane ile açıp, kurabiye kalıpları ile kesiyoruz. Fırından çıkınca pudra şekeri serpip servis yapıyoruz. AFİYET OLSUN…

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Kurabiyeler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >ŞEKİLLİ KURABİYE

  1. pembe tatlar dedi ki:

    >Melisin ellerine aağlık çok güzel olmuşlar:)))

  2. Nesli dedi ki:

    >sağol canım

  3. ECE dedi ki:

    >kurabiye kalıplarına bayıldım

  4. HACER ATMACA dedi ki:

    >ayy ne şeker bunlar bayıldım …senin ve güzel kızının ellerine sağlık…koala olan kurabiyelerden rica etsem :)) ay kıyıpta yiyememki saklasam bayatlar en iyisi gözlerimi kapatım yiyim :))

  5. Damak Tadı dedi ki:

    >Çok şeker olmuşlar,ellerinize sağlık..Sevgiler..

  6. Nesli dedi ki:

    >pek sevimliler gerçekten zamanı bol olanlar için eğlencelikteşekkür ederim güzel yorumlarınıza

  7. Eylül, dedi ki:

    >kurabiye kalıpları kurabiye kalıpları!!:) lezizz…

Bir Cevap Yazın

