>Kaktüsüm çiçek açtı :)

>

Oldum olası açan çiçekleri sevdim ben

kırmızılar, pembeler, beyazlar kızım

morlar, maviler, sarılar oğlum oldu

onlarla konuşurken; eşim gülerdi

ben onlar beni anlar derdim

hele kaktüsleri hiç yakıştıramazdı bana

ama baksanıza şu güzelliğe

bir iki gün içinde açar ve kaybolur gider çiçeği

dikenlerin arasında bile güzellikler olduğunu bilin

DOSTÇAKALIN ARKADAŞLAR

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >Kaktüsüm çiçek açtı :)

  1. Guven dedi ki:

    >Çiçeklere güzel bakan, iyi bakan insanlığa da iyi ve güzel bakar…

  2. annemineli dedi ki:

    >Kaktüs çok güzel açmış,güzellikleri bulmak çok önemli,paylaşıma teşekkürlerrr.Sevgilerrrr….

  3. tatesal dedi ki:

    >Canım merhabalar seni buralarda görmek ne güzel,nette sıkıntı olduğunu yazmışsın,umarım bir an önce düzelirde tekrar sık sık görüşürüz…Çocuklar nasıl,umarım herşey yolundadır?Kaktüs harika açmış,çok güzel,senin elinde olunca açmaz mı?Sevgiler…

  4. Nesli dedi ki:

    >güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar inş. sık sık sizle olabilirim tekrar

  5. Nesli dedi ki:

    >tülincim hepimiz çok iyiyiz inş. sen ve ailende iyidir en kısa zamanda görüşmek üzere

  6. mutfaktakizaman dedi ki:

    >TALİHİNİZ GÖZLERİNİZ KADAR BERRAK, KADERİNİZ BAKIŞINIZ KADAR GÜZEL, UMUDUNUZ YARIN KADAR YAKIN, YARININIZ AŞKINIZ KADAR MUTLU, AŞKINIZ MİRAÇ KADAR MUKADDES, DUALARINIZ İSTEDİĞİNİZ GİBİ KABUL OLSUN. KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Bir Cevap Yazın

