Monthly Archives: Ekim 2010

>29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.

> Reklamlar

Bayram içinde yayınlandı | Yorum bırakın

>MuZLu ParFe

> 2 poşet krem şantiyi 1 su bardağı soğuk süt ile çırpın. 28 adet kırılmış kakaolu petit beurre bisküvi, 1 çay bardağı fındık kırığı, yarım çay bardağı pudra şekeri, 1 adet dilimlenmiş muz,1 portakal kabuğu rendesi ekleyip karıştırın. Streç film … Okumaya devam et

pastalar içinde yayınlandı | 4 Yorum

>Pamuk Prenses

> Az önce bir arkadaşım bir kaç pasta tarifini mail atmış. Çok pratik geldi hemen sizlerle paylaşmak istedim. Foto bu tarifin değil pasta olduğu belli olsun istedim. Sevgiler… , . . . . . . . . . . . … Okumaya devam et

pastalar içinde yayınlandı | 4 Yorum

>Evde çiçek yetiştirmek

> Topraklarını hiç değiştirmediyseniz havalar biraz ısınınca topraklarını değiştirin, hava daha da ısınınca eğer balkonunuz varsa balkonda bakmaya çalışın. Eylülün ortalarına kadar balkonda tutun (istanbulun iklimine göre örnek verilmiştir).Balkonda bulundukları yer aşırı güneşli veya rüzgâra fazla açık olmamalı. Yazın ev … Okumaya devam et

Netten içinde yayınlandı | Yorum bırakın

>Haftasonu mamalarımız

> Pisttt bi kedi gördüm sanki 😉

Börekler, pastalar, Salatalar içinde yayınlandı | Yorum bırakın

>Kısır yaptım oğlumla yiyoruz :)

> Melih bugün biraz keyifsiz burnu akıyo, hapşırıyor, kahvaltıda çok az yedi. Şurubunu verdim, bir iki tane mandalina yedi ama yemeğe itiraz etti. Anne yüreği dayanmıyor işte öğlen uykusuna yatmadan bişeyler yesin istedim kısır seviyor bol limonlu bir kısır yapıverdim … Okumaya devam et

Salatalar içinde yayınlandı | 8 Yorum

>MERHABALAR

> Merhaba Arkadaşlar Bayramdan hemen sonra 13 Eylülde safra kesesi ameliyatı oldum. Allaha şükür ameliyat sonrası hiç bir şikayetim olmadı. Bir süre raporluydum 3 haftadır da çalışıyorum. İşe dönmek değil de oğluma işe gidiyorum sana mama alıcam dediğimde ı ıhhhhhh … Okumaya devam et

Benden içinde yayınlandı | 4 Yorum