>Patlıcan Oturtma

>

Bayram soframdan fotoları ekleyip tariflerini yazamamıştım.

Önce patlıcanları kızarttım ardından kuzu etini kendi suyunu çekene kadar pişirdim. Soğan, salça, tuz ve karabiber ekleyerek soteledim. Kızarttığım patlıcanların üzerine serip suyunu ilave ederek bütünleşmelerini sağladım. İstediğim miktarda suyu kalınca altını kapattım ve maydanoz ile süsleyerek servis yaptım.

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Et Yemekleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Patlıcan Oturtma

  1. Kendimce dedi ki:

    >Şu patlıcan oturtmayı gözüme fena kestirdim doğrusu

  2. Nesli dedi ki:

    >:) teşekkür ederim canım

  3. sarkaç dedi ki:

    >Patlıcan oturtmayı çok severim. Ama hep kıymalı yaptım. Etli daha güzel olmuştur, elinize sağlık

  4. Nesli dedi ki:

    >çok teşekkür ederim iki türlü de yapıyorum canım ikisi de güzel oluyor birde böyle dene bakalım beğenecekmisin 🙂

Bir Cevap Yazın

