>Yeni ev döşeyeceklere dekorasyon fikirleri

>

Netten alıntıdır.

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Dekorasyon içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to >Yeni ev döşeyeceklere dekorasyon fikirleri

  1. Gülcan dedi ki:

    >çok güzeller bayıldım ama ben kiradayım kendi evim daha olmadı.

  2. Nesli dedi ki:

    >en kısa zamanda gönlüne göre bir eve sahip olmanız dileğiyle sevgiler…

  3. Nesli dedi ki:

    >en kısa zamanda gönlüne göre bir eve sahip olmanız dileğiyle sevgiler…

  4. neduk dedi ki:

    >Bloguma hoşgeldiniz Nesli. herzaman buyrun. Sevgiler.

  5. neduk dedi ki:

    >Yahoo'dan izlemeye alamadım. Google' dan aldım. En sondaki resimsiz izleyicileriniz ilki benim:))

  6. Nesli dedi ki:

    >tabiki gelirim, bende her zaman beklerim sevgiler…

  7. Begonvilli Ev dedi ki:

    >Fotoğraflar renklerin kullanımı hakkında oldukça güzel fikirler veriyor. Teşekkürler..

  8. Nesli dedi ki:

    >benimde ilk dikkatimi çeken oydu… umarım güzel bir paylaşım olmuştur…

  9. tatesal dedi ki:

    >Neslicim yorumundan sonra geldim baktım hakikaten aynı şeyleri beğenmişiz bende neten buldum dekoratif blogumda yayınlıyayım istedim….ende seninle aynı zevkleri paylaştığım için çok mutluyum sevgiler…

  10. Nesli dedi ki:

    >gerçekten çok şık şeyler çok beğendim 🙂

Bir Cevap Yazın

