>Etli Bamya

>

Önce et pişirilir sonra soğanla kavrulur. Daha sonra bol domates rendesi ile harmanlanan bamyalar ilave edilir arzuya göre limon suyu, tuz ve su eklenerek pişirilir.
Tabiki bamyalar dondurucudan 🙂
Bamyaları önce yıkıyor sonra bolca rendelediğim domatesin içine ayıkladığım bayramları koyuyorum. Karıştırıp sararana kadar ateşte tutuyorum. Sıcak sıcak buzdolabı poşetlerine doldurup soğuyunca dondurucuya kaldırıyorum. Böylece ne uzuyor ne de dağılıyor.
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Et Yemekleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >Etli Bamya

  1. sarkaç dedi ki:

    >Çok uzun süredir yapamıyorum derin dondurucuya sebze saklama işini. Nasıl da özendim size, elinize sağlık.

  2. Kendimce dedi ki:

    >BAyılırım bamyaya çok da faydalı ellerine sağlık

  3. Gülcan dedi ki:

    >bamyaya bayılırım ellerinize sağlık.rahmetli kaynanam kızartmasını çok yapardı.o da çok güzel olurdu sevgiler.

  4. Nesli dedi ki:

    >Sarkaç canım bende çok fırsat bulamıyorum son yıllarda sadece bamya, barbunya ve menemenlik domates biber koyabiliyorum. Çok teşekkür ederim Dostçakal, sevgiler

  5. Nesli dedi ki:

    >Kendimce teşekkürler canım dostçakal, sevgiler..

  6. Nesli dedi ki:

    >Gülcan teşekkürler canım bamya kızartması hiç yemedim. Dostçakal, teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

