>Hafta sonu İstanbul’daydık

>

Arkadaşlar bu hafta izindeyim. Okul tatil çocuklarla birlikte daha fazla zaman geçirmek istedim. Haftasonu İstanbul’daydık gezdik eğlendik ve döndük, şimdi çocuklarla geziyor, oynuyor, birlikte vakit geçiriyorum.
.
.
.
Oğlumun kaydırak keyfi
.

Hava o kadar güzeldi ki hemen kendimizi attık

Maltepe Sahiline… Sağolsun görümcem ve eşi

bize çok güzel ev sahipliği yaptılar.

.

Kızım kardeşini bir an olsun yalnız bırakmadı

koruma içgüdüsü ile hep peşindeydi…

.

About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Gezelim Görelim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >Hafta sonu İstanbul’daydık

  1. Kendimce dedi ki:

    >bizim sokağa gelmişsiniz neredeyse şansınıza havalar da iyiydi

  2. Nesli dedi ki:

    >gerçekten mi dünya ne kadar küçük 🙂 evet hava çok güzeldi hiç üşümedik hatta terledik bile..

  3. TATLI TUZLU dedi ki:

    >ay heveslendim dogrusu,mis gibi hava ve tatil,harika olmus,ben de nerede bu neslican diyordum,sevgiler gönderiyorum…

  4. Nesli dedi ki:

    >canım benim buralardayım şimdi bende sevgilerimi gönderiyorum

  5. çokzarifişler dedi ki:

    >ne kadar güzel sevdiklerinle geçen zaman en güzeli ..hele istanbul ah istanbul ah çoook severim cook

  6. Nesli dedi ki:

    >evet sevdiklerinle olunca birde mekan güzel olunca keyifler süper oluyor

  7. Melis dedi ki:

    >teşekkür ederim annecim, tatilim çok güzel geçiyor, İstanbulda çok eğlendim

Bir Cevap Yazın

