>Bir Kahvaltı Sofrası ve Arnavut Böreği

>

Arnavut Böreğini bilmeyen yoktur ama ben yinede nasıl yaptığımı anlatayım. Un, tuz, su ile börek hamurumuzu yoğuruyoruz. Ceviz büyüklüğünde 20 küçük hamur yumağı yapıyoruz. Küçük pasta tabağı büyüklüğünde tek tek açıp her katını sıvı yağ ile yağlıyor 10 tanesini üst üste koyuyoruz. Sonra fırın tepsimize göre elimizde çekiştirerek büyütüyor, hamuru tepsiye yayıyor iç malzemesini koyuyoruz (ben pırasalı kıymalı iç hazırladım) Diğer 10 taneye de aynı işlemi uygulayıp üzerine kapatıyoruz. Servis edeceğimiz şekilde tepside keserek fırına salıyoruz.

AFİYET OLSUN…
About neskayfee

Güzel olan herşeyi, hobilerimi, yemek, pasta, börek tariflerimi paylaşmak için buradayım.
Bu yazı Börekler, Benden içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to >Bir Kahvaltı Sofrası ve Arnavut Böreği

  1. Kendimce dedi ki:

    >Eşim arnavut olduğundan çok yedim bu böreği kayınvalidemin elinden domatesli biberlisine bayılırım ellerine sağlık çok güzel görünüyor

  2. Nesli dedi ki:

    >ooo zaman siz çok güzel yapıyorsunuzdur biz işte öğrendiğimiz kadarıyla teşekkürler canım

  3. 2zannesi dedi ki:

    >Ellerine sağlık…Ben bu böreği yedim ve bana nişasta ile açıldığını söylemişlerdi doğrumu acaba?

  4. Nesli dedi ki:

    >2zannesi-teşekkürler canım ben hep unla açıyorum nişasta ile hiç denemdim.

  5. tatesal dedi ki:

    >Neslicim ellerine sağlık ne güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamışsın,arnavut böreği de enfes görünüyor….sevgiler…

  6. Nesli dedi ki:

    >Teşekkürler Tülincim 🙂 bizimkisi akşam kahvaltısı oldu… çocuklar pırasayı yemek olarak yemiyor bende bu şekilde kakalıyorum 🙂

  7. >Neslicim ellerine sağlık ben bilmiyorum valla bu böreği 🙂

  8. Nesli dedi ki:

    >Aylincim teşekkürler canım, denediğinde eminim çok beyeneceksin…:)

  9. HACER ATMACA dedi ki:

    >hamur işi konusunda hiç iyi değilimdir ama ablama tarifi zevkle iletecem 😉 ellerine sağlık neslim herzamanki gibi döktürmüşsün sevgiler

  10. Nesli dedi ki:

    >teşekkür ederim canım bunu sende yaparsın

  11. >"Hadi çabuk yaz çok merak ediyorum yorumunu ;)" yazısını görünce heyecanlandım birden. Ne yazacağımı unuttum.:)arnavut böreği diye bir şey olduğunu biliyordum ama nasıl yapıldığını hiç bilmiyorum. İlk defa gördüm üstelikte. Ellerine sağlık.

  12. Nesli dedi ki:

    >hahaha gerçekten mi canım 🙂 çok teşekkür ederim arkadaşım

  13. pelince dedi ki:

    >Benimde kayınvalidem arnavut,ahh ahh nasıl canım çekti şimdi ;ellerine sağlık..

  14. Nesli dedi ki:

    >çok teşekkür ederim Pelin 🙂

  15. çeşnici Handan dedi ki:

    >Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

  16. Nesli dedi ki:

    >handancım teşekkürler arkadaşım 🙂

  17. CEPAYNASI dedi ki:

    >eş durumundan Arnavut kökenli yakınlarım var,yedim bu böreği…gerçekten çok güzel oluyor…ellerine sağlık:)

  18. Nesli dedi ki:

    >Teşekkürler canım 🙂

  19. >ohhh ne güzel olur bu börek yengem arnavut ona gidince yapar eline sağlık

  20. Nesli dedi ki:

    >eminim o daha da lezzetlidir… biz öğrendik yapıyoruz işte arada çok teşekkür ederim 🙂

Bir Cevap Yazın

